Ya kızlar benim her gebelikte göğüsler fena şişiyor büyüyor yahu yine aynı durumdayım daha 6. haftamdayim nefes alamıyorum o derece ilk gebelikten sonra kocaman oldular emziremedim de büyüklüğünden yarasından ondan bundan şimdi yine büyüdü çok küçükmüş gibi napicam ben ya benim niye göğüslere vuruyor 😔