Merhaba canım ,
Bende tüp bebek ile hamile kaldım , ikiz gebelikti birinin kalbi ilk başlarda vajinal duyulmuştu. Sonraki hafta durdu. Doktorla konuştuk kürtaja yada başka bişi gerek yok , kaybolur zamanla diğeri sağlıklı dedi. Üzülme kuzum bende aynı durumdayım. Rabbim sağlıklı kuzularımızı sağlıkla kucağımıza aldırsın