Yani hamilelikte bebeğe zarar verir korkusuyla çoğu şeyi yemiyoruz ama mantıken sürekli yemediğin sürece dozunu kaçırmayınca birşey olmasını beklemek mantıksız çok kuruntu yapmak size daha çok zarar verir diye düşünüyorum tabi sizin tercihiniz bu kadar abartmak bana garip geliyor 🙈