fatima1 Kızlar ben aşırı derecede cok uyumaya başladım gece cok erken uyumama rağmen sabahları uyanamıyorum ve öğlen 2 ye kadar uykum geliyor. Normalde her sabah mutlaka 6 da uyanırdım şimdi uyanamıyorum. Prilam sizde de uyku yapıyor mu
Gaer25 fatima1 prospektüsü okursanız araç kullanırken kullanmayınız yazıyor. Çok uyku yapıyor bendede
Kbrkbrr fatima1 bir kez içtim uykudan kalkamadım doktora söyledim bırak dedi bana kullanmıyorum 3 aydan sonrada bulmtım geçti zaten rahatladım
ttsleylagnc gece yatmadan önce alırsanız uykunuzu gün içinde çok etkilememiş olur. Ben öyle yapıyordum gün içinde çok rahattım
Merveonay fatima1 Evet canım yapıyor hemde fena halde o yüzden gece içmeyi bıraktım kahvaltıdan önce içiyorum bu seferde gün içinde uyukluyorum hiç içmesem su içsem bulantım oluyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️