Sakyol12 Kızlar bebeğimin başı 2 hafta öndeymiş doktor herhangi bir sıkıntı yok dedi genetik olabilir dedi böyle olup doğum yapan herhangi bir sıkıntıyla karşılaşan var mı
Momydemet Sakyol12 benim de hep önde,doktor sadece normal doğum icin sıkıntı olur dedi. Ben zaten sezeryan istiyorum
SinemAyto Sakyol12 Benim bebegiminde 1 hafta önde dedi doktor 31. Haftada yarın kontrol var 34. Haftamdayim
Momcrowns Sakyol12 3 hafta önden dediler bana şekerin olabilir dediler hep test yaptı çıkmadı birsey seni şeker hastası olarak kabul ediyorum dedi en son birsey çıkmamasına rağmen içim huzursuzdu hep. doğdu minicik bir kafa endişelenmeyin hiç sorun olmuyor ins
Sakyol12 Pptya 25+5 olduk iki hafta önce gittiğimde böyle bir şey denilmedi doktor değişikliği yaptm böyle söylenildi yani değişken bir durum bu öylemi
Sakyol12 Momydemet bende zaten sezeryan olamyı düşünüyorum doktorda bebeğin kafa etfrafnda kist falan yok dedi ama insan ister istemez endişeleniyo kaçıncı haftadan sonra böyle söylendi size
Momydemet Sakyol12 canım bilmiyorum ki hep öndeydi sanırım benim , 3 farklı doktora gidiyorum,bir sıkıntı görmediler, inşallah sıkıntı olmaz🙏🏻 içimizi karartmayalim.
Sakyol12 SinemAyto hayırlı haberler alırız umarım canım genetik diye düşünmek istiyorum ama kafası büyük olan kimsede yok 🤷🏻♀️
Xyztt Benim bebegimin 3 hafta önde, doktor koca kafalı diyor şakasına, ama korkma genetik oluyor dedi
Sakyol12 Momcrowns çok şükür 🙏🏻 Her doktor farklı bir şey söylüyo maalesef umarım bizdede bir sıkıntı olmaz
irem-Dora Sakyol12 Ben de bugün gittim, adet tarihime göre 24+2 yım kafa ölçüsüne göre 26+4 çıkıyor ama doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi. Kilosu da önde çünkü sanırım iri bir bebek doğurcam
Sakyol12 irem-Dora bizde anne ve baba olark uzun boyluyuz zaten bizimde gelişim bir hafta önde ama kafası 2 hafta diyince insan bi endişeleniyo umarım sıkıntısız gelir bebişlermiz
irem-Dora Sakyol12 İlerleyen aylarda haftasını bulur belki, doktor sıkıntı gormediyse çok da üzerine düşünüp stres yapmamak en güzeli sanırım. Zor olsa da ben öyle yapmaya çalışıyorum en azından 😊
Sakyol12 irem-Dora öyle yapmaktan başka bir seçeneğimz yok sanırım koca kafalı bebişler olucaklar heralde ☺️☺️