-asez- Belimde bir takım sıkıntılar olduğu için doktorum sezaryen doğumu düşünebilirsin dedi. Sezaryen doğum sürecini nasıl atlattınız tavsiye eder misiniz fikirlerinize ihtiyacım var 🥰
SayeMom -asez- 2 gün önce oldum ilk spinal vuruldu ben baya telaşlı herseye ağladığım için herkesin işine karışmış gibi oldum sedasyon koklattılar sonra devam ettiler rahattı genel olarak🤩
mor_menekse1 -asez- 15 gün önce sipnal oldum zordu valla ikizlere zorunlu erken dogum oldu yaram tam iğleşmiş degil