Ezram2121 Makif2112_ covit olduğunu öğlendiğinde hastaneye gitmedinmi şuan covit 6 ci günündeyim bebeğimi gördüm durumu suyu hepsi iyi 37 haftalikğim
Makif2112_ Ezram2121 test verdigim gun yani iki gün önce nst ye girdim sadece bir sıkıntı yoktu cok şükür .bugün kan sulandırıciya başladım onun icin tedirginim doktoru aradim daha dönmedi
Ezram2121 Makif2112_ korkma canım kaç haftaliksin Allah büyük bol bol su iç meyve çorba limon sık iç Allah büyük
mirage333 Makif2112_ kan sulandirici ne verdiler size?? Pandemi bölümune gidebilirsiniz, ben bugun gittim kadin dogum acilden giris yaptirip bebegi muayene ettiler.