Bus_er 11+4 gunlugum şuan normalde doktor randevum 3 şubatta doktor değiştiriyorum o yuzden yarına randevu aldım cinsiyet belli olur mu 12 haftayı bekleyeyim mi kan tahlillerimi felan yaptırdım hep
Sedefoznur Bus_er cinsiyeti görebilmek için 12. Hafta erken olabiliyor bebek gösteremeyebiliyor sen muaynenin aksatma bence
csmaknc Bus_er bizim doktorumuz 11. Haftada tahmin edemedi bu hafta yine gideceğiz 13. Haftada %90 tahmin ediyorlarmış 🙂
Bus_er minik4550 o haftalarda doktor cagırır sanırım ben yineden aksatmayayım gideyim 3 şubatı bile bekleyemiyorum heycandan