Susam_Annesi Merhaba kizlar. bugun itibariyle 6 hafta+4 gunluk hamileyim. Ilk kontrole gittimizde doktor keseyi gordu ve ardindan kalp atisi icin 15 gun sonra cagirdi. Kontrolden birkac gun sonra kahverengi lekem oldu tekrar muayane gittigimizde doktor tek yumurta ikizi hamile oldugumu birinin cok saglikli oldugunu ancak digerinin kalp atisi olmadigini soledi. Onumuzde bi kac secenek oldugunu 10 gun sonra tekrar bakilacak. Basina bole bir durum gelem var mi? Digerinin yasama riski ne kadar henuz bilmiyoruz
Ebrucukm Canım ben de yek yumurta ikizi taşıyorum başlıktan dolayı ilgimi çekti de yukarıda kalsın diye yazıyorum başına gelen de burada bulamayabilirsin tek yumurta zaten 1000 gebelikte 1 sen başka bir doktora git veya biraz bekle kalp atışı için dilerim sağlıklıdır geçmiş olsun 🙏🏻
Susam_Annesi Ebrucukm cok tesekkur ederim evet 1000 gebelikte birmis bayram sonrasi tekrar bakilcak ama cansiz olanda isi da alamadilar onada bakti ins umarim saglikli olur. Sizde saglikla kucaginiza alin ins