Teachermomyy hayırlı olsun atanan herkese. Bende eylülde atananlardanım. Atandığı da 16 haftalık hamileydim hem hamilelik hem atama peş peşe gelmişti. Atama uğruna cocugu erteledim hep ama sonunda kazanan ben oldum. 2 ay calıştım sonra idari izne ayrıldım halen izindeyim 37 haftalıgım… Atanma duygusu çok degişik birşey. İnsan inanmıyor bir türlü atandıgına. Gerçkten emekler sonucunda oluyor bu iş. Sevindim atananlar adına gerçkten.. Aramıza hoşgeldiniz hocalarım 🙏🏻🌸🥰 tebrik ederim