Merhabalar 4 gün önce hamile olduğumu öğrendim kan verdiğimde 23.67 çıkmıştı değer iki gün sonra tekrar kan verdim 55.89 a yükselmişti doktorum iyi gidiyor demişti bugün yine kan verdim ama bu sefer 72.89 yavaş yükselmiş henüz doktorumla görüşmedim. Daha öncesinde bir kimyasal gebeliğim var. Bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren oldu mu acaba