startown Kızlar 2cm açıklığım var.Bebeğin kafası tam inmemiş ama doktorum çarşamba günü yatış yapalım daha fazla beklemeyelim bu haftalarda ani bebek ölümleri çok oluyor dedi.Serumla başlarız sabah dedi.Tavsiyeleriniz varmı bebeğin başı insin açılmam sancım olsun diye.Suni sancıdanda sezeryandanda korkuyorum.
ezgi0901 startown açılma olması için hurma , cinsel ilişki, squat, merdiven inip çıkma, yürüyüş yapma gibi şeyler çok duyuyorum. Onun dışında suni sancı verilecekse verilmeden önce epidural yapmalarını isteyebilirsin, sancıların hiçbirini hissetmezsin
startown ezgi0901 Belim rahatsız çıtır çıtır sesler geliyor.Yürüyüş çok yapamıyorum😢Squat yapmaya çalışıyorum.Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.