39+3 haftalığız ama bir türlü sancı gelmek bilmedi doktor plasenta yaşlanmasından dolayı ısrarla suni sancı yapacağız riskli diyor, ama ben suniden çok korkuyorum 11 yaşında bir kızım var onun doğumna kendi sancım ve 7 cm açıklıkla gitmeme rağmen 3 saat suni sancı vermişlerdi asla unutmam o eziyeti ve cesaretim hiç yok ne yapacağımı bilmiyorum, devlet mecburi olmadıkça sezeryan yapmıyor sanırım özeldeki doktoruma gidip sezeryan olacağım kafam çok karışık yarın son gün bekleyip bebeği riske atmak istemiyorum keşke kendi sancım gelse de gerek kalmasa suni ve sezeryana. 😢