Prenslerinannesi_ 32+2 den selam kızlar Kimler bizimle aynı nasıl geçiyor günleriniz hazırlıkları ne yaptınız ??
Cansuada24 Prenslerinannesi_ 33+2 bütün hazırlıklar bitti hastane cantasıda tamam şimdi yol gözlüyoruz ne zaman gelicek kuzu diye 🙂
Sinem_20 Prenslerinannesi_ bizde 32+3 üz sezaryen olduğu için şafak 43🥲 hazırlıklar yavaş yavaş başladı evi boyatıyoruz halılar yıkamaya gitti kıyafetler yikanmadi hala ama😏
Mucizem_211 Prenslerinannesi_ 32+0 şafak 56 ama sezeryan olduğu için 45 beyazlar yıkanıp ütülendi renkliler kaldı onlarıda bu hafta yıkayacam artık çantamızıda hazırlayacam 33 haftalıkta kısmet olursa bel ağrım kasık ağrım kasılmalar kaburga ağrısı ne arasan var bide uykusuzluk Allah yardımcımız olsun inşallah 😇🙂
Prenslerinannesi_ Sinem_20 bende tam tersi temizliğe başlamadım Çarşamba kontrolümüz var sonrasında başlayacam artık koltuklar camlar perdeler halılar 😏
Prenslerinannesi_ Mucizem_211 amin inşallah sağlıkla alın kucağınıza ben kıyafetleri bitirdim çantamızda hazır temizlik kaldı kontrolümüz var sonrasında başlayacam
Mucizem_211 Prenslerinannesi_ inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah temizliği görümcem geldi yaptı benim riskli gebelik diye ben yapamıyorum perdeler yıkandı kapı pencere silindi yeni halılar serildi bu hafta çantamızıda da hazırlasak Allahın izniyle tamamdır😍
Lulikli Prenslerinannesi_ 33+5 im eşyaları çantası hazır 😅 Halılar yıkanmaya gitti haftasonu detaylı temizlik var, oğluşumun beşiğini kuracağız üstüne bi örtü tamam 😅 normal doğuma (40. Hafta son) 44 sezeryana 37 gün var 🥳🥳
kubra_15_07 Prenslerinannesi_ 32+4 olduk biz de 🥳 hastane çantası herşey hazır ama son 20 gün kala falan giysilerini tekrar yıkamak istiyorum.
kubra_15_07 Prenslerinannesi_ dolabında aslında katladım koydum. Ama kızım 6 yaşında kardeşimin kıyafetlerine bakalım çoook küçüük diyip diyip çıkarıyoruz bakıyoruz 🙆♀️
Aysun1981 benimde şafak 55 😍 alacak ufak tefek şeyler kaldı. bu haftasonu oda boyanacak, haftaya kıyafetleri yıkayıp çanta hazırlama planlıyorum. ev temizliği için 2-3 hafta bekleyeceğim.
dilarakocc Benimde son 54 bütün kıyafetler yıkandı paketlendi beşik kuruldu ama hast. Çantası yok bebek bezi falan alınmadı daha bide temizlik yapılcak perdeler yıkanacak koltuklarda öyle sanırım çok iş var🤷🏻♀️Bebek battaniyeside yıkancak aboov