Papatya_2 ayni durumdayiz desene canim bende 4 haftalikken gitdim keseni gorduk hcg degerim 2440 cikti ama kanama alani hematom varmış doktor riskli dusuk tehliken var dedi dupaston ve gunde 3 kere 200 mg pragestron verdi fitil olarak kullaniyorumm.Yatakdayim hep tualet haric kalkmiyorumm 10 gun kontrolum var.Ben cok az bi lekelyle doktora gitdim ama kanama alani iceride buyukmus.İlaclara basladigim gunnsanki icerideki kanmiydi neydise cogalmaya basladi eskisinden miktari fazla rengi koyu kahve cikolata givi oldu 3 gun boyle oldu sonra visne kirmizi oldu bir gece kalktigimda ama sukurler olsun onun sabahisi kesildi simdi gelmiyo leke kanama filan yok.Umarim bebisim iyidir iceridee.Buyuyodur insAllah cok kotu bir durum yasadigimdan biliyorum psikolojim bozuldu resmen ama kanama kesilince biraz rahatladımm.Umarim gecer bende ayni sen givi nolucagini bilmiyorum insAllah sagsalim kucagimiza aliriz