Merhaba adet düzensizliğim var hcg testlerim hep 0.2 2.30 çıkardı sürekli iki gün önce 0.100 çıktı yükselir mi diye dün yine hastaneye gittim bu sefer de 2.30 çıktı kasıklarım 2 gündür çok yoğun şekilde agrıyor çok hafif 1 2 damla lekelenme oldu sizce hamilelik var mı hcg yükselir mi daha lütfen Bilgi verin 🙏🙏