Haticekaraca Benim 37+1 çok ağrım var geceleri gündüzleri artık uyumamaya o kadar alıştım ki hiç uyuyamıyorum😕 Sizde durumlar nasıl 🥰
nisaninannesi2 Haticekaraca Aynı benimde 37+1, uykular haram oldu😅 Bacaklarım ve vajinam ağrıyor. Haftaya salıya sezaryen için gün aldım, bekleyişteyiz☺️
BusePolat Haticekaraca Ben yolu yeni yarıladım 19+4 akşamları yemekten sonra şişkinliğim oluyo o cok rahatsız ediyo haricinde iyiyim sizinde az kalmış Allah yardımcımız olsun 😇
Mevaninannesiii Haticekaraca rabbim o kadar büyük ki daha anne karnındayken bizleri uykusuzluğa alistiriyor ki bebiş gece sıklıkla uyanınca zorlllanmayalim🙈 böyle düşün kuzum ben28 haftaligim asla uyuyamıyorum
Haticekaraca BusePolat Allahım hepimizin yardımcısı olsun her ayın farklı zorlukları var ama en zor son aylardaymış 🤷♀️🥰
Haticekaraca Mevaninannesiii evet canım gerçekten öyle 😊 sağlıkla gelsinlerde varsın uyutmasınlar bebişlerimiz 🥰
Ezram2121 Haticekaraca 37 haftalikliğim bende ayni eziyeti çekiyorum ne uykum bile artık geceleri gelmiyor sabah 7 den belli ayaktayım işlerim şimdi bitti akşamda sancım başlıyor şuan bebeğim Bi o tarafa Bi bu tarafa geziyor inanki artık doğsun istiyorum
Haticekaraca Ezram2121 Ayyy valla aynı kendimi gördüm şuan sende gerçekten bende artık gelsin istiyorum Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin hepimizin inşallah 🥰🙏
omerveannesi 37+5 😊 son 4 5 gündür alt tarafa baskı var iç bacak ağrısı bel ağrısı yeni başladı. Ara ara da bıçak saplanir gibi ağrı oluyor ama kisa süreli 🤷🏻♀️ hayırlısı olsun hepimiz için 🤲🏼
Sara_4747 omerveannesi ya benimde dünden beri öyle afedrisniz vajinaya doğru baskı yapıyor sanki bıçak saplanır gbi özelikle de yürürken yada yorulursam bnde 37+2yim şuan inşallah erken davranmaz gününde gelir 9 şubat sezeryan günümüz😇
Cansuada24 Haticekaraca 33+2 ne gece uyuması nede gündüz uyuması yok eskiden ki davul calsa uyanmazdım şimdi tık sesine kalkıyorum ya bari şimdi uyim dinlenim bebek olunca napıcam diyorum yok işte herşey ters degil mi cocuk oluncada uyanamam kesin 🤦♀️
Puki Haticekaraca 26+4 gece sürekli bende uyanıp. Duruyorum sonra da gün içinde sersem sersem. Dolanıylrum ve Bi şey yapasım da gelmiyo
Sinem_20 Haticekaraca 32+3🥰 kaburga batması sırt ağrısı var gece uyuyamıyorum çok baskı yapiyo kaburgalarima😏
Haticekaraca Sinem_20 zor geçiyor ama sonu güzel bitsin inşallah miniklerimizi kucağımıza aldık mı hepsi geçecek 🥰😍
Ezram2121 Haticekaraca amin canım ayaktayken hiç bebek var yok bilmiyom uzandığim gibi Bi sancı resmen içimde halay çekiyor canımı artık aciyor onun da yeri dar olmuş ya ne yapacağını bilmiyor kızcem😍