Yaqmurr1 geçmiş olsun. Bana dr antibiyotik verdikten sonra gebelik testi yapmış ve 4 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim. İki doktorumda sakıncası olmadığını söylemiş bende vitamin ve meyve takviyeleriyle antibiyotik kullanmıştım, elhamdulillah şimdilik bi zararını görmedim. İlacın türü etkisi bu süreçte çok önemli. Ağır bi ilaç kullanmamalısınız, hiç ilaç kullanmadan da hastalığı hemen yenemeyip daha zorlu durumlara düşebilirsiniz. O yüzden tavsiyem doktor ne derse onu uygulamanız. Allah şifa versin.