Kbrabaris Kızlar ne zamandır iyiydim be bulanti ne yanma yoktu bugun sabahtan beri öluyorum resmen mide yanmasindan siz neler yaptiniz rahatlamak için
Aydaozk Kbrabaris dondurma, badem sakız, soğuk süt, rennie duo şurup gece de devam ederse yastığını biraz yükseltip yatabilirsin inşallah iyi gelir
Albatros35 Kbrabaris 2 yastıkla yat dedi doktorum. Yemekten sonra eğilme dedi. Aynı zamanda gaviscon kullanıyorum dayanamayacak olursam. Saçlanıyo galiba bebişin 😀
Hulyarecep Kbrabaris benımde ağzımda acı bir tat var bugün süt içtim mahvoldum midemde cok yanıyor soda ile duruyorum canım
Kbrabaris Ay valla kizlar Allah razı olsun olsun şimdi soguk süt içiyorum ınsallah faydasi olur ne zormus ya😣
Mika Azerbaycandan yaziyorum 32 haftalik hamileyim mide yanmalarina renni surub iyi geliyo sadece sudde iyi 🤗
Seyma18 Kbrabaris benim çok fazla yanma yok ama önceden de gastrit vardı bende. Rennie tablet kullanıyorum şurup icemiyorum iyi geliyor doktorum da bi sorun yok kullanabilirsin dedi 😊
Kbrabaris Seyma18 ah ah bende de hem gastrit ve reflu vardi 3ay dolana.kadar surekli cikardim tam geçti derken bugun gene basladi😣
Kairem Kbrabaris ben de 21 haftalığım 1 hafta önce benim de çok yanma olmuştu Bebek saç çıkarıyor o yüzden diyorlar
Ecrinimleyla Kbrabaris valla ben salça yemiyorum salçalı şeyler de yemiyorum midem çok yanıyo sonra ben de 20+2 yim