Sibel_l3 kahvesever__ Biraz az gibi dedi doktorum 700 olsa iyi olurdu dedi tombislestir dedi aklıma takıldı merak ettim 🙄☺️
kahvesever__ Sibel_l3 normal gayet büyüdükçe daha kilo alır doğuma kadar merak etmeyin bol bol süt ürünleri ceviz muz ve en önemlisi. Kaşar peynir yiyin çok kilo yapıyor bebeğe
ipekveatlas 24+4 de gittiğimde 758 g dedi ama dikkat et bana iri bebek iyi değil falan dedi.. seninki tam normal bence
Herding_1433 Bende bugün kontrole gittim 24+3 630 gr ama doktorum 1 hafta geriden geliyor beslenmene dikkat etmezsen zayıf bir bebek olur dedi 🥺 ama bu sayfadan baktığım zaman bizim bebeğin kilosu tam ortada ne az ne çok gibi geliyor bana 🙄
HENNA1327 25+1’de 689 gramdı bebeğim. Zaten haftasına göre 650 en düşük olması gereken. Bence üzülmeyin ben de doktor normal demesine rağmen birkaç gün çok takıldım ama bu üzüntü bebeğe zararlı olur.