edok ben normalde epilasyon aletiyle alırdım hep jilet değdirmezdim bir ayda anca çıkardı ama hamileyken zor geldi ilk aylar jiletle temizledim baktım olacak gibi değil kuaföre de güvenemedim ya temiz olmazsa diye anneme ağda yaptırdım ama içlere yaklaştıkça kasılmaya başladım o yüzden bi de kasılmam sorun olur diye içlere hiç girdirmedim zaten şu hamilelik vs bitsin ilk işim lazer olacak ne zor şey kadın olmak 😹😹