Arkadaşlar son adet tarihime göre 40 haftanın son günündeyim. Ama bebeğin doğum tarihine göre 38+2 aranızda öyle hesaplanan var mı acaba doktorum adet tarihi ile hesaplamadı. İlk gittiğimde geç döllenme dedi bebeğin gelişimine göre doğum tarihi verdi. İki hafta öncesine kadar sancılanırken geçen hafta ve bu hafta hiç sancım yok ağrım çok az var. Sizce ne zaman doğururum. Aslında tam kaç haftalığım onu bile bilemiyorum bu hafta hesapları beynimi karıştırdı.