zeynnn5441 bazi temassiz olcen aletler yanlis olcuyor. 36,5 cok degil normal zaten de. Parol icmediyseniz bir tane alın atesinizi takip edin eger gecmiyorsa bir doktora gorunun mutlaka. Hamilelik sebebiyle zaten atesiniz 36,9-37,2 civari olmali normali hormonlardan dolayı. 38 in ustune cikmasina izin verilmemeli. Bebek icin cok zararli. Gecmis olsun 🙏🏻