Aselinkooo Mhrbnasel gönlünüze göre olur inşallah 🤗 ben 27 haftalığım hala net değil. Bi aksilik olmazsa eğer yarın öğrenicem net şekilde 😄
Aselinkooo Mhrbnasel 22 ye kadar hiç yorum yapılmadı devlete gittiğim için sanırım 🤷🏻♀️ doktor değiştim erkeğe benzettim ama kesin değil, Bi sonraki kontrolde tekrar bakarız alışveriş yapma dedi. Bekliyoruz bakalım kontrol gününü 🤗