26 haftaligiz. Üst bacak içlerimde, kollarımin içinde çok az da gobegimde nokta nokta kırmızı benekler oldu birden hafif kaşınıyor. Görsel yükleyemiyorum ama şöyle tarif edeyim ağda yapmış gibi sanki. Aranızda bunu yaşayan var mı acaba. Yarına randevu aldım ama içim hiç rahat değil.