ikizlerin_annesi__ Kızlar Medline hastanesinde doğum yapan var mi ? Hangi doktorda göğün ve ne kadara yaptınız
Ozge ikizlerin_annesi__ Merhaba annemiz, bahsettiğiniz hastane hangi ilde acaba? Ona göre etiketleri düzenleyip kullanıcılarımızın sizee yardımcı olmasını sağlayabiliriz🌸
BaharBulut 3 cocugumuda medlinede doğurdum 4ncüye gebeyim yine orda yapacam 2 haftam kaldı doktorum Eray bey
ikizlerin_annesi__ BaharBulut öyle mi benim ilk hamileliğim bende Nezihi Kurtoğlu doktorum ama amaliyatı orda yapıyor. Genel olarak temizliği ilgisi iyi o zman . Peki ücreti ne kadar acaba bahar hanım 🌸 bu arada Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
BaharBulut ikizlerin_annesi__ çok güzel bir hastahane için rahat olsun ama ücret pahalı baya ben en son 7 bin diye duydum ama hftaya son kontrolüm var o zaman konuscaz doktorumla ama 10 numara bir hastane ilgileri alakaları
ikizlerin_annesi__ Şuan bu sene ücreti 7.000 degil mi bahar hanım geçen senenin degil 🌸sizin sezeryan normal hangisi acaba ? Birde hangsişsnde ücreti daha fazla oluyır
BaharBulut ikizlerin_annesi__ ben sezeryan doğum yaptım evet bu seneki fiyat 7 bin diyeblyrm ama benm doktorun ücreti ne kdar söyler blmiyorm hftaya ptesi ögrencm inş
ikizlerin_annesi__ BaharBulut benim ilk hamileleliğim doktorum normal doğum dedi ama ben sezeryan istiyorum normal doğumdan korkuyorum 🙈🙈🙈
BaharBulut ikizlerin_annesi__ benim ilk gebeliğimde suyum geldi gecenin bir vakti 36 haftalıktım ve açılmam yoktu o yüzden sezeryan oldum spinal mi olmayı düşünysnz