SevcanahinBingl sizde keşfettinizmi bu tarz bişey? Benim bebeğim ne zaman salatalık yesem hıçkırıyor bende çocukken salatalık yedikten sonra hıçkırırdım🙈Güzel tarafı ise hareketini ne zaman az hissetsem salatalık yiyip oradamı değilmi emin oluyorum 😂
tomurcukannesi SevcanahinBingl benimkide ben acıkınca hıçkırıyo. Onu farkettim hıçkırmaya başlayınca demekki yemek saatim gelmiş diyorum😄
okuyananne Benimki de sürekli hıçkırıp duruyo, ama salatalık falan değil yani özgür kız canı ne zaman istese o zaman. Geçen nts’de belki 30 dk’dan fazla hıçkırmıştır, geçiren bişey var mı, bildiğiniz🙈 ?
Gizemmyigit Bizde 29+4’üz.. sabah öğle akşam hıçkırıyor, hepte sağ kasığımda ama.. benim gibi olan var mı???
Yasuyas88 2 saat kadar sürüyor bazen,nstde de çıkmıştı videoya aldım hatta 😅genelde ben yemek yedikten sonra bebeğim hıçkırıyor