Kızlar bu gün doktor kontrolü vardı gittim adet tarihime göre 22 ultrasonda 21. Çıktı 450 grm daha dedi bir hafta geriden geliyor dedi şuan için bı hafta neysede dedi bı ay sonra geldiğin de tekrar geldiğin de iki üç hafta geriden gelirse sıkıntı dedi pek açıklayıcı da konuşmadı iyimi sağlıklı mı bişey demedi hiç ilk gebeliğim dede bir hafta geriden geldiği oluyordu yani birden içime bir kuşku attı aynı durumu taşıyanlar varmı