Kizlar oncelikle merhaba . Size basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum . Gecenlerde bir arkadasim oturmaya geldi ve iki lafin belini kirdik cok dedikodu yaptik . Akşam oldu esim eve geldi ve eve dinleme cihazi taktigini sizin ne dediginizi hep duydum dedi ve ben cok sinirlendim ne alaka sen bana guvenmiyormusun da dinleme cihazi taktin dedim . Sonra sinirlendim tam kapidan cikiyodum mutfak camina bileğimi vurdugum gibi cam paramparca oldu . Bileğime baktigimda kanlar akiyordu eşime soyledim hemen ben şoka girdim kana baktikca başim donuyordu . Cok korktum cok agladim cok psikolojim vozuldu asla boyle bisey yapmazdim ama kendime sahip cikamadim . Ve bebegim o gunden beri cok az harket ediyor . Eskiden yataga yattigimda hemen oynamaya baslardi cok korluyorum bisey olmuşmudur