Derininannesi_ ben deli gibi araştırdım. İliadin olmadan yaşayamıyodum resmen ama artık onun da faydası olmamaya başladı. Naptıysam olmadı. Sonra bi gece araştırırken iliadinin de daha kötü yaptığını öğrendim. O an bırakmaya karar verdim. 2 gün uyuyamadım hatta uzanamadım bile ama dayandım hiçbir şey sürmedim ağlamaya bile korkar oldum. Ama 3. Gün tıkanıklık kendiliğinden açılmaya başladı. Sonra bi baktım geçiyo yavaş yavaş. Ama dayanman lazım çok zor ama geçiyo. Benim hala tıkanıyo arada ama artık eskisi gibi değil tabi nefesimi kesmiyo. Sadece cesaretini topla ve bırak fısfısı zamanla geçiyo merak etme