Babyloadinggg hiç kesmedi ne yazık ki size insallah iyi gelır. 1 ayı geçti hala öksürüyorum. Alerjikmiş başka ilaç da vermıyor doktor gebelıkten dolayı. Geceleri hala kusma noktasına gelıyor. Hamılelıkte beni zorlayan tek şey bu öksürük oldu geçiren bir şey varsa bana da söyleyin ama benim yapmadığım şey kalmadı 😞