5 haftalık hamileyim koyu kahverengi damla damla kanamam oldu
Özele gittim doktor iğne ve progestan ilacı yazdı keseyi de muayene de gördü 8.3 olarak kanda beta 40 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar gittim 42 çıktı ( bu testi yaşadığım yerde verdim)ama şöyle bir sorun var yaşadığım yerde ki hemşireler cihazlarda sorun olabileceğini söyledi doktora bunu söylediğim halde ilaçları bırak düşsün dedi istersen kullan şansını dene dedi ne yapacağımı bilmiyorum böyle bir şey yaşayan var mı?