Mervemry Kızlar benim 2.gebeliğim 14 haftalığız şuan hareketlerini siz ne zaman hissetmeye başladınız 2.gebeliklerinizde
Karkubra27 Mervemry 16+5 de hisetmistim canım şuan 18+4 olduk baya net hissediyorum özellikle yemeklerden sonra ringe çıkıyor 😂
211212g Mervemry ilk gebelikte 22 haftada falandı sanırım hissetmiştim ikinci de 16 haftada hissettim ☺️
Mervemry hunilimom tam olarak 5 aylıkken falan hissetmeye başlamıştım ilk çocuğumda bunda daha erkek hissedilir diyorlar merak ediyorum
mercimegin_annesiii hunilimom geçen doktorum 20. Haftada hissedersin demişti canım benimde ilk 12. Haftadayım
hunilimom Mervemry bende ilk 19 da hissettim ama bunda kilom fazla büyük ihtimal gec hissederim diye düşünüyorum
SutlacimiYedimmiBen hunilimom bende ilkinde 18.haftada ikincisinde 19 hissetmiştim dedigin gibi kilodan kaynaklanıyor
hunilimom mercimegin_annesiii 2. Gebelikte daha erken diyorlar benim de 2. 😂 ilk gebelikte 17 de bi kere hissettim 19 da net anladım
Mervemry Karkubra27 ultrasonda hiç oynamadı acaba dedim bu çocuk hareket etmiyorum hissedemiyorum da daha 😂😂
Marsilya34 Benimde 12. Haftada hissetim ilk gebeliğimde de erken hissetmiştim doktor zayıfsın diye erken hissediyon demişti
Karkubra27 Mervemry bilmiyorum canım ben ilk gebeliğim 22 haftamda hissetmistim bunu erken hissedince açıkcasi bı tuaf oldum doktora sordum olabilicegini söyledi ve ben ilk gebeligime göre ikinci gebeliğim de daha zayıfım. Ondan da olabilir 🤗
Eliffalya Merhaba kızlar, 18+4 günlük hamileyim. 2. Hamileliğim ama hala bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum 3 gün sonra kontrolüm doktora gitmedim henüz ama korkmaya başladım benimle aynı durumu yaşayan var mı ?