Selamlar herkese 🥰 Reglim çok düzenli en fazla üç gün iki gün oynar. Fakat iki ay önce kürtaj oldum. İlk reglim de şimdikide aynı. Mesela bir iki damla geliyor. Sonra iki üç gün hiç ama hiç gelmiyor sonra devam ediyor. Başlangıçta hemen sökülemiyor gibi. Yalnız sormak istediğim şu. Yumurtlama zamanımı takip etmek açısından, ilk gelen damlayı mı yoksa tamamen söküldüğüm günü mü baz almalıyım. Reglimin ilk günü hangisi saymalıyım?