Merhabalar bende 15.haftamın içindeyken inanılmayacak derecede şiddetli bir kanamayla hastaneye gittim ve herseyinn bıyığını düşündüm ..
ama öyle olmadı proluton igne 2 ay istirahat ve düzenli progestan ve doktor kontrolüyle hersey yolunda seyretti .. ve bir daha kanama yaşamadım .. sıkıntı plesantanin kanaması degil zaten belki 10 sefer de kanayabilir ancak o kanama bebeğin zarına veya rahim ağzına zarar verebilir ona dikkat ediyor doktorlar ..
simdi 37.haftamizdayiz veee cok az kaldı ..
O yüzden içinizi ferah tutun ve ona inanın bol bol dinlenin zor süreç sürekli soru işaretleri ,sürekli araştırma sebep ve cozum aramayla geçen zamanlar ama inanın hiçbir sebebi olmadan oluyormus 🤦🏼♀️
Cok doktor gezdik cok koşturduk gecelerce uyumadan benim gibi şeyler yaşayan insanları araştırdımmmm …
Hersey olacagina varıyor
Dilerim o guzel meleğiniz sagliklaaaa kucağınıza gelir 💜