Nur234 bende kullanıyorum bi ara bırakmıştım ama kendimi kötü hissettim hemde hastalık çok artınca dedim alayım vitaminlerimi onunla beraber d vitamini damla kullanıyorum. İçerken çok zorlanıyorum öğürüyorum resmen ama mecbur içiyorum bazen de içmiyorum ya ne yapayım zaten ilaç içmekten nefret ederim normalde 😞 sabah kan ilacı tiroit ilacı sonra vitaminler magnezyum yatarken mide bulantısınin ilaç derken bıktım ama kızım için mecbur hepsi ☹️