Htc_31 Kızlar merhaba adetime 2 gün var ve bugün test yaptım hemen pozitif çıktı ikinci gebeliğim 2 yaşında kızım var ama ilk defa gebelik yaşayacağım gibi çok heyecanlıyım bu sefer erken gitmek istemiyorum doktora 2 hafta sonra gel kalp atışı için diyorlar bende uygula şuan 4 haftalık olduğumu gösteriyor sizce ne zaman gitmeliyim keseyi ve kalp atışını duymak için
Mir03 Htc_31 Genelde 5. Hafta kese 6/7. Hafta da kalp atışı diyorlar. Bende daha gitmedim üst üste gitmemek için haftaya 7 haftalık oluyorum hem kese hem kalp atışı için gidicem bakalım🤩
melekimserra Htc_31 6&5 de gittim çok çok küçüktü bigün önce gelsen bebeği göremezdik dedi bence 7 yi bekle folic asit te kullan ama
ezgi0901 Htc_31 doktor bana 5 haftalıkken keseyi görelim mutlaka gel demişti, dış gebelik vs durumu varsa hemen müdahale etmek gerekir demişti. O yüzden bence 5+2-3 falan olunca bi git, sonra bidaha 7 de git kalp atışı için
Htc_31 Mir03 inşallah duyar görürüz canım bende öyle yapmayı düşünüyorum ilk kızım da da çünkü 7.haftada duymuştum bende ama bir yandan da tedirginim dış gebelik felan olur Allah korusun veyatta başka bir durum erken teşhis önemli sonuçta kararsız kaldım
Htc_31 melekimserra kullanıyordum zaten canım bilinçli bir bebek bekliyorduk doktorum gebe kalmayı düşündüğünde bırak demişti 2 ay içtim bu ay bıraktım hamile kaldım çok şükür
SerraveAnnesii Ben 6.haftada keseyi görmüştüm 7.haftada kalp atışı duyduk☺️ Bence 7. Haftada gidin eczaneden folik asit alıp başlayabilirsin
Htc_31 SerraveAnnesii teşekkür ederim canım folidolce kullandım 2ay sadece bu ay bıraktım devam etmelimiyim acaba doktorum gebe kalmayı düşündüğünde bırak demişti
melekimserra Htc_31 gebeliğin ilk üç ayında da da kullanman lazım ama istersen ara bi sor ben doktora sormuştum 7 olmadan gelme demişti ama folic asit mutlaka kullan demişti
Htc_31 glsmsny bende öyle olsun istiyorum canım Allah korusun kanamam veyatta herhangi ters bir durum olmadığı sürece gitmeyi düşünmüyorum
glsmsny Htc_31 bencede canım en mantıklısı sağlıklı olsun da her şekılde gıdılıyor zaman çabuk gecıyor zaten ☺️
Hatice1302 Slm canim benimde ikinci gebeligim 18 haftadayim suan ilk kalp atışı ve keseyi gormek istiyorsan sag salim insallah 🙏6 yada 8 haftada git derim ben ilk cocugumda 6 haftada duydum kalp atışın ve keseyi gördüm bu gebeligimde de 8 haftada gördüm yani herkeste farkli olabilir ama yine de karar senin sağlıkla kucağına al inşallah 🤰🏼👼❤🙏