Kbranrkya İkinci gebeliğim 6+5 deyim ve neredeyse 10 gündür bulantım var ilk gebeliğimde bu kadar erken olmamıştı ne iyi gelir tavsiyeleriniz var mı ilk gebeliğimde ilaç kullanmıştım bunda doktor kalp atışı duymadan kesede bebek görmeden daha içme dedi
benimmdunyamm Kbranrkya bulantı hapı içiyorum hala bulaniyor bir fayda yok benimde 6+2 de başladı 9 haftalığiz hala sürüyor herkesten herşeyden tiksiniyorum resmen
Neseeli Kbranrkya geçmiş olsun bol su için ve probiyotik almanız gerekiyor yoğurt ayran ayrıca ayva yeşil elma ve leblebi de iyi geliyor .. yağlı ve baharatlı yiyeceklerden uzak durun..