_edaa dilarakocc kuzum bence normal ben de 33+2yim resmen ben bebeğin uyumadığını falan düşünüyorum😂 sürekli hareket gece sabah hep oynuyor doktora sordm artık büyüdüğü için her hareketini cok net hissediyosun dedi. Hareketsiz olmasından daha iyi bence 🤍
dilarakocc _edaa ya gece baya zaman geçti uyuyamadım gözleri açtım bi ara deprem oldu sandım öyle bi titriyo ki dans ediyo resmen noluyo dedim 😂 korktum acaba bişey mi var diye
_edaa dilarakocc aynısını ben de yasadım geçen gece aşırı şiddetli hareket ediyodu😂 ama benim arada bir karnımda titreşim oluyo nedenini çözemedim🤦🏻♀️
Aslylmz Bizde 34+3 üz hareketlerimizde azalma yok hiç yerim dar demiyor bazen dısarı cıkcak diye korkuyorum😂 bebeğe göre değişiyor bu hareket durumları demekki burda sakinleşen bebek cok okumustum☺️