Sanem01 valla annişko olarak çalışıyorum 2 gündür bnde kızım için jel mum yaptım insgtamda yaparken bir iki foto atmıştım şimdiden tükendi hediyeliklerimiz 😂😂 eşim bi de 100 tane cok fazla kime vereceksin diyordu 😍 çok heyecanlı ama biz eşimle yaptık o bile aşırı zevk aldı hala yaptıklarımızı seviyor