Kizlar ben normalde devlete gidiyordum ama devlette doktor kalmadı resmen iki hastane gezdim doktor sıkıntısı var muayene bile etmiyorlar özele de bir kaç kere gittim ama sadece muayene oldum özele gittiğiniz zaman muayene nst kan teste idrar testi filan ne kadar verip çıkıyorsunuz merak ediyorum