AysimaRavza Serklajlıyım erken doğum riskiyle hep yatmaca geçiriyorum.
Gebelik öncesi de sonrası da ben sınırımı çizdim.Benim evime kocam da dahil asla ama asla kimse, beni arayıp sormadan gelemez.O evin hanımı benim.
Benimde başıma geldi ondan sonra anlaşıldı.pat diye kapı çaldı misafirli böyle.Buyrun dedim.İşte sana geldik oturalım filan.Kusura bakmayın arasaydınız, müsait değilim gebeyim ve yasaklarım var dedim.Kapıyı kapattım.
Ondan sonra da bir daha da asla bana sormadan iş olmadı.Eşimde sakindir seni anlıyorum, önce niye öyle ettin ayıp vs dedi.Dedim, sütyensiz gecelikle yatıyorum sabah saat 10, neyin misafiri? ayrıca ben niye aranmıyorum neden haberim yok? Onca insan geliyor benim kapımı çalıyor, bu ayıp değil mi?
En önemli benim bebeğim ve ben kendimim.
Kırılan kırıldığı yerin üstüne otursun.
Güzellikle anlaşılmıyorsan,diğer türlü anlatacaksın.