Bereeeeen3 Merhaba kızlar size bi sorum olucak daha önceli haftalarda doktorum bebegin 5 gün daha büyük gösterdigini söylüyodu, bugün o 5 gün 2 güne düşmüş bu normal mi? Yani 14+0 aslında daha öncedenn 14+5 cıkması gerekiyodu ama cıkan 14+2 🤔
mavi0803 Bereeeeen3 normal canım zamanla değişir o bi bakmışsın bi hafta önde bi hafta geride normal bunlar çok takılma 3 hafta ya kadar normal diye biliyorum zaten bi sorun olsa doktorun söyler
minikpandammmm Bereeeeen3 benm de başta ilerde çıkıyordu. şimdi tam haftasında. ilk ben de korktum her hafta gttim doktora ama gelişmesi normal. sadece haftasına göre giidyor artık.
senaozkaymak 9 ay boyunca bazen haftasını yakalar, bazen önde gider, bazen geriler doktorunuz yönlendirir bir sorun olsa merak etmeyin 🥰 Normal yani bu durum sıkıntı yapmayın 🥰
Bereeeeen3 minikpandammmm birdahaki terminim 4 hafta sonra sorun olmaz inşallah yoksa daha erken gel derdi heralde..🙄