asel35ece ElfErk valla bu düşünceler bende de var ya bi şey olursa falan diyorum çamaşırları yıkadım ama daha ütü yapmadım çanta falan hazır değil yapayım diyorum ama ha bugün ha yarın derken bi başlayamadım komşum da hamile benden 1 hafta sonra ama o aylar öncesinden hazırlamış her şeyini 😂😂😂
Suzanne inciveannesii her eksik alındı oda dekorasyonu dışında bu hafta sonu kıyafetleri yıkanıp ütülenecek sonrada dekorasyonu halledicem canım sen ne yaptın
inciveannesii Suzanne bir kaç eksiğim var ateş ölçer, termometre, ıslak mendil hatırladıklarım bunlar. Kıyafetleri yıkama ütüleme ben de hafta sonu gibi yapmayı planlıyorum inşallah 👍
Seymaben Suzanne zaten kilolu hamile kaldim 6.5 kilo aldim doguma duba olarak gidicem geralde 29+2 benimde 😅
Gamze1351 Suzanne valla 72 ile hamile kaldım şimdiye kadar 68 le geldim sonra yine 72 olmuşum bu aralar fazla yiyom galiba ondan ☺️
Semra12344 Suzanne ayy valla hiç belli olmaz bu ara birde boğazım açıldı sürekli yemek yiyorum. Bu post iyi olmuş cnm ya nisan anneleri toplanmış🥰
asel35ece Ipekgulll aynıyız sizinle günü gününe 🥰 ama ben 66 ile hamile kaldım şimdi 77 78 arası gidip geliyorum 🙈🙈🙈