Elifgoktug1 Cerennnn5858 adete 7 gün kala yaptım erken gebelik testim negatif cikmisti adete 2 gün kala normal test yaptim çok hafif bi çizgi belirdi 2 gün sonra tekrarladim pozitifti
Meldaa55 Ben varim 4 gun kala reglime negatif cikti dayanamadim 1 gun kala kan verdim ve hamile oldugumu ogrendimm
Cerennnn5858 Meldaa55 benımde 1 gün var negatif cıktı. Bel agrım var regl olcakmısım gibide hissetmiyorum
Meldaa55 Cerennnn5858 gec dollenme olabilir eger olmazsan regl kan vermeni tavsjye ederim net ogrenmis olursun
kuzumvebenn Kizlar benimde adetime 5 gün var erken gebelik testi negatif çıktı dün kaset test silik pozitifti erken gebelik testi yanlış olabilir mi
kuzumvebenn Bide ne kadar doğru bilmiyorum ama pozitif testin üzerine su damlatir çizgi bozulursa negatif ama çizgi hâlâ devam ederse pozitif olduğunu duydum onun aslı varmı acaba
Cerennnn5858 Elifgoktug1 benım 1 gun var erken gebelik testim negatif. Belim agrıyo baska hıcbı belirtim yok adet içinde hamilelik içinde. Sadede akıntım basladı dün okadar
tiniminihanim_ Cerennnn5858 5 gün canım. Kasette 3 gün kala çıktı. Boşuna üzülmek yerine 3 veya 2 gün kala yap inşallah vardır bebis🥰🧿
tiniminihanim_ Cerennnn5858 OLSUN üzülme diğer aya olur inşallah sen adetten sonra 2 günde bir ilişkide dikkat et ve bolca Dua . Stres hormonları mahvediyor 🌸