Allahneverdiysee Kızlar sezaryen yara izi için krem kullandınız mı ? Bana doktorum bir şey demedi yara izinin daha az belli olmasını istiyorum hangi kremi kullanmak gerek 🙃
Elfvli Allahneverdiysee bepanthol un bir kremi var. Ucunda mavi masaj topu olan. Onu tavsiye ederim. Hem yarayı yumuşacık yapiyor, hemde iz kalmıyor. Ben onu kullandım.
Asel2520 Allahneverdiysee https://resimyukle.io/r/lO6OFsAJgz kesinlikle birebir kesi izi için doğumdan sonra 6 ay kullanılması gerek ama
Allahneverdiysee Asel2520 doğumdan ne kadar süre sonra peki benşm 18. Gün doktorum bit şey demedi daha
Elfvli Allahneverdiysee suan kullanabilirsiniz size uygun. Suda eriyen sprey bant sıkmışlar di dikislerime. Dus aldıkça 1-2 gün içinde eridi o bant. Ondan sonra kullanmaya başladım.
iremcannn1907 Allahneverdiysee bi buçuk 2 ay falan düzenli kullanmıştım ben düzenli kullanmakta önemli
Asel2520 Allahneverdiysee doğumdan 1 ay sonramıydı acaba ben öyle kullandım ama genede doktorunuza danışın lütfen