Meldaa55 Mervecntr 15 haftalik olduk bir sıkıntım yok bir tek bel agrim cok oluyor o da olur diye dusunuyorum ilk seferde de olmustu cinsiyet ogrenemedik hala :)
Pheebs 12+5 im🥰 şimdilik pek anlamadım bulantim falan çok olmadı şükür. İştahsızlık oldu biraz 2 kilo verdim. 1 hafta kadar da mide yanmam oldu geçti 🤗 ama inanılmaz bir uyku hali oluyor üstümde sürekli
Bereeeeen3 Bizde 14 olduk hic bir belirtim kalmadı karın agrısı haric 😂 bebeğiniz ne kadar büyüklük de cıkıyor umtrasonda ?
Mervecntr Bereeeeen3 cumartesi gorucez bakalım karnım ortada yani belli oluyo yani benimde adet sancısı gibi ağrılarım oluyo onun dışında bişi yok
B-33 Ay benim alt karnıma kramp giriyor ağrı oluyor büyüyor diyemi yoksa allah korusun baska bişeymi bilmiyorum
Mervecntr B-33 aynısı bende de var şuan bile bende korktum ama karnımiz gerildiği için oluyormuş doktoruma sordumda korkmayın