Merhaba güzel anneler🌸 İdrar tahlili verdim çok yoğun idrar yolu enfeksiyonum çıktı.. ve 2 haftadır az bir şekilde ipliksi kan ve yoğun kahverengi,koyu sarı akıntım geliyor.. Doktorum şehir dışında mesaj attım enfeksiyon kaynaklı olabilir dedi Cipro diye bir ilaç almamı söyledi. Haftaya kontrolüm var enfeksiyon yaşayıp benim gibi kanamalı akıntı geçiren var mı ?? İyice tedirgin olmaya başladım 20 haftalığım bu arada. Enfeksiyonu atlatmam için neler yapmam gerek bu ikinci gebeliğim ilkinde böyle birşey başıma gelmediği için bilmiyorum 🤦🏼♀️