Dileekkk ben de böyle bir post açmıştım deneyimli anneler doğum yapınca geçeceğini söyledi ☺️ Hoormonlardan dolayı bazı bölgelerde kararma görülüyormuş inşallah doğumdan sonra geçer 🤷🏻♀️ Yıllardır ağda yaptırırm o sıcak ağda da bile kararmalarım olmamıştı ben de ilk görünce dedim ki burası benimle bir bütün olamaz çok kötü olmuştum