Naliz 20 gün kaldı doğuma çok kötü grip oldum 🤧 ne kadar şanssızım ben ya 😭 öksürüğüm de var doğumu etkiler mi bu durum?
Oznurkk Naliz test yaptırdınız mı ? Bende dün covid olduğumu öğrendim. Bugün doğum için sordum ama şuan bir sorun görünmüyor dediler 🥺
Hosgeldinbebek Naliz ben de öyle sanıyordum ki covidmiş😁 şanssızlık flan deme isyan etme, kendine dikkat et toparlanırsın inşallah doğum zamanı olmasından iyidir diye teselli ediyorum kendimi
Naliz Oznurkk yok yaptrmadımm ama covid gibii değilll normal soğuk algınlığı die düşünüyorum ve umarım öyledir 🙏🏼
211212g Naliz canım şuan covid normal soğuk algınlığı gibi geçiyor bende üşüttüm sandım ama 7 gün devam edince test yaptım ve pozitif inanamamıştım emin olmak için bi test yapın isterseniz umarım değilsinizdir gecmiş olsun
Oznurkk Naliz inşallah öyledir ama sen riske atma.bende üşüttüm diyordum. Hiç dışarı adım atmadım. Öylesine verdiğimiz test pozitif çıktı. Eşim çalışıyor sabah akşam dışarda onun negatif çıktı.